خراسان شمالی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۶ پست قرنطینه در ورودی‌های استان، سلامت مسافران را با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

سلامت مسافران به خراسان شمالی در ۶ پست قرنطینه کنترل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده، اتوبوس‌هایی که از مبدأ استان‌های شمالی و نیز خراسان رضوی وارد خراسان شمالی می‌شوند، حق توقف در شهرهای این استان را ندارند و باید از کمربندی‌ها تردد کنند.

حیاتی افزود: مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی جابه‌جا می‌شوند، تنها باید در پایانه مسافربری، پیاده شوند و البته تمامی آنان باید تب سنجی و غربالگری شوند.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران در مساجد بین‌راهی نماز می‌خوانند، عنوان کرد: اتوبوس‌ها حق ندارند، برای اقامه نماز در شهرها توقف و مسافران را برای اقامه نماز در مساجد درون شهرها پیاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان هم با حضور در پایانه‌های مسافربری استان، تست غربالگری را بر روی افراد، انجام می‌دهند، گفت: هنوز در استان، برای مسدود کردن راه‌های ارتباطی استان، تصمیمی گرفته نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.