معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در خصوص تعیین تکلیف مصوبه حضور ۵۰ درصدی کارکنان گفت: این مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد.

مصوبه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص تعیین تکلیف مصوبه حضور ۵۰ درصدی کارکنان اظهار کرد: این مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: در بخشنامه وزارت کشور، بر رعایت ساعات کاری ادارات و عدم تقلیل آن تاکید شده است، از آنجایی که حضور حداقلی در مراکز تجمع از جمله ادارات، در شرایط اضطراری کنونی مورد تأکید است، بنابراین مدیران با عنایت به مفاد بند ۷ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق دورکاری و کار در منزل به‌ویژه برای آن دسته از کارکنانی که دارای شرایط خاص هستند و در بخشنامه‌های قبلی استانداری اشاره شده، این مصوبه را عملی خواهند کرد.

وی ادامه داد: بدیهی است شیفت‌بندی یا حضور ۵۰ درصدی کارنام اداری هم می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد.

موسوی تاکید کرد: تدابیر اتخاذ شده بایستی به گونه ای باشد که پاسخگویی به ارباب رجوع و رعایت رضایتمندی آن‌ها که یک اصل مهم اداری است، مغفول واقع نشده و امور اداری به‌ویژه در روزهای پیک کاری پایان سال، مختل نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.