رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه بسته ۱۰۰ گیگی اهدای مخابرات تمام کاربران اینترنت ثابت و مودم‌های ایرانسل را در برمی‌گیرد گفت: هنوز در مورد تمدید یا اهدای بسته جدید برای ایام نوروز تصمیم‌گیری نشده است.

هنوز در مورد تمدید یا اهدای بسته اینترنت رایگان برای ایام نوروز تصمیم‌گیری نشده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی قدس آنلاین؛ سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در رابطه با موضوع تخصیص ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای کاربران اینترنت ثابت از سوی این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

طبق گفته هادیان بسته‌های ۱۰۰ گیگی اهدایی که با توجه به تصمیم اتخاذ شده برای خانه‌نشینی یا قرنطینه خانگی به منظور کاهش روند ابتلا به کرونا از سوی این وزارتخانه صورت گرفته بود، شامل تمامی کاربران اینترنت ثابت و مودم‌های ایرانسل میشود.

وی در رابطه با احتمال تمدید این بسته و یا اهدای بسته‌های مشابه در ایام نوروز نیز به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در حال حاضر بسته اهدایی فقط تا پایان اسفند ماه قابل استفاده خواهد بود و هنوز در رابطه با تمدید یا اهدای بسته های مشابه یا جدید تصمیم گیری نشده است.

پیش از این «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان اینکه، بسیاری از مردم درخواست عرضه اینترنت رایگان را از وزارت ارتباطات داشته اند؛ گفت: "امروز(شنبه) از ارایه کنندگان خدمات اینترنت ثابت درخواست کردیم از فردا تا پایان سال جاری برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند. "

انتهای پیالم/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سونیا ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام من مودم ایرانسل دارم،روشن کردم اما خبری از اینترنت نیست چطور باید فعالش کنم
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام پس اونای ک مودم ندارن چی ؟؟؟؟لطفا ب همراه اول هم اینترنت رایگان بدین