با همکاری و حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جمعی از هنرمندان با گردهمایی در تماشاخانه سرو اقدام به تهیه و تولید ماسک برای اقشار آسیب پذیر جامعه و شهروندان کرده‌اند.

وقتی صحنه تئاتر میزبان فعالیت خیرخواهانه هنرمندان می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در حالی که همه تماشاخانه و سالن های تئاتر در سراسر شهر و کشور بسته شده اند، اما این روزها در تماشاخانه سرو اقدام خیرخواهانه و قابل توجهی توسط هنرمندان در حال انجام است که در نوع خود تحسین برانگیز است.

این روزها تماشاخانه تئاتر سرو تعطیل نیست و همزمان با شیوع بیماری کرونا و در یک اقدام خیرخواهانه و دوستانه، با کمک انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مجموعه فضای تماشاخانه سرو در اختیار هنرمندان تئاتر قرار گرفته است و هنرمندان نیز در این راستا اقدام به تولید ماسک برای کمک رسانی به جامعه می کنند. در واقع جامعه هدف توزیع این ماسک ها شهروندان آسیب پذیر به ویژه کودکان کار و خانواده هایی هستند که نمی توانند ماسک تهیه کنند.

براساس این گزارش، روزانه هزار عدد ماسک در تماشاخانه سرو در حال تولید است که تمام مراحل بهداشتی و استریل آنها نیز همان جا انجام می شود. این کار در واقع با تلاش هنرمندان شکل گرفته و به صورت کاملا خیرخواهانه و خودجوش است و هنرمندان و خانواده تئاتر با اهدای اقلام مورد نیاز تهیه ماسک و با حضور در تماشاخانه سرو به تولید این ماسک ها کمک می کنند و از ۴۸ ساعت آینده نیز  توزیع این ماسک ها میان مردم و اقشار آسیب پذیر آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید، هنرمندان و کسانی که علاقمند هستند در این حرکت خودجوش مشارکت کنند و کسانی که در دوخت و دوز توانایی دارند و با چرخ کاری آشنایی اولیه دارند می توانند به تماشاخانه سرو مراجعه کرده و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

یادآوری می شود، همزمان با تعطیلی تماشاخانه ها، تماشاخانه سرو با تولید و تهیه ماسک در حال خدمت رسانی به شهروندان است تا با یک تلاش دسته جمعی و با حرکتی جهادی یکی از نیازمندی های شهروندان پاسخ داده شود.

علاقمندان می توانند برای مشارکت در این کار خیر به نشانی طالقانی، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی، تماشاخانه سرو مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.