جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی این نیرو برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در همه نقاط کشور خبر داد.

نعمتی: نزاجا آماده راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در همه نقاط کشور است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این نیرو برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در همه نقاط کشور خبر داد.

سرتیپ نوذر نعمتی امروز دوشنبه اظهار کرد: نیروهای مسلح در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه هرگونه خدمات به هموطنان برای شکست این ویروس منحوس هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: هموطنان باید بدانند که رسانه‌های معاند و برخی‌ها در فضای مجازی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند؛ لذا از مردم می‌خواهیم به این موضوعات توجهی نداشته باشند و اطلاعات خود را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند.

نعمتی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش با گستردگی خود در سطح کشور و بهره‌گیری از تجهیزات و توانمندی نیروی انسانی، خود را در خط مقدم مقابله و مبارزه با این ویروس می‌داند و نیروهای ما امروز با به‌کارگیری تجهیزات لازم، کار ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری را انجام می‌دهد.

او گفت: خوشبختانه با کارهای پیشگیرانه و اقدامات درمانی تا به امروز مورد مثبتی از ویروس کرونا در میان کارکنان پایور و وظیفه خود نداشته‌ایم و این خودش جوابی است به کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه و شایعه‌سازی هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در قم افزود: نیروی زمینی ارتش این آمادگی را دارد که در صورت نیاز در استان‌های دیگر هم بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.