مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: می‌توانند تمامی پرونده های مالی مربوط به دوره مدیریت من را در سایت باشگاه منتشر کنند.

مدیرعامل پرسپولیس تمام درآمدها و پرداخت‌های دوره مدیریت مرا منتشر کنند

قدس آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب سرپرست فدراسیون دو و میدانی با اشاره به انتخابات دو و میدانی و به پایان رسیدن مسئولیت خود در این حوزه، اظهار داشت: طی زمان مسئولیت من در فدراسیون دو و میدانی، ۳ موضوع مهم و اساسی در این فدراسیون مطرح بود که باید انجام می‌شد؛ اول بحث انجام امور جاری، مسابقات، اردوها و ...، دوم بحث انتخابات که موضوع بسیار مهمی بود و سوم بحث آماده‌سازی ورزشکاران برای المپیک.

او ادامه داد: در حوزه امور جاری، مسابقات و اردوها، با وجود خطر ویروس کرونا تا جایی که مجاز بود همه برنامه‌ها به خوبی انجام شد و همکاری پیشکسوتان و همکاران در فدراسیون و حمایت وزارت ورزش با کمیته المپیک صورت گرفت.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره برگزاری انتخابات، گفت: بنده از روز اول به وزیر گفتم که این انتخابات را هرچه سریع‌تر برگزار کنید تا فدراسیون رئیس جدید خود را بشناسد و بتواند برای ۴ سال آینده برنامه‌ریزی کند و به خصوص برای المپیک یک شرایط استدلالی در نظر بگیرد تا فعالیت‌ها همچنان ادامه‌دار باشد.

او درباره رأی فیفا به برانکو و همچنین آماده بودن پول پرسپولیس، ادامه داد: مسائل مالی، مسائل مهم و پیچیده‌ای نیستند؛ پولی به  برانکو داده نشد علتش این بود که خود برانکو هم اعلام کرده بود که من ماندگار نیستم و پولم را هم نمی‌خواهم، اما به هر حال ما موظف به واریز حقوقشان بودیم هرچند ما پولش را آماده کرده بودیم، اما او نیامد که دریافت کند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: برانکو ۲ تا حساب به ما داد، یکی حساب دخترش و دیگری حساب خودش؛ ما به صرافی‌های مهم تهران مراجعه کردیم و آن‌ها هم گفتند که ما امکان انتقال پول را نداریم؛ او سابقه گرفتن پول دستی را هم داشت، اما این بار گفت که من پول دستی قبول نمی‌کنم، ما هم امکان واریز مبلغ را نداشتیم و این ماجرا به فسخ قرارداد کشیده شد.

عرب درباره سرنوشت این پول، بیان کرد: همه آن مبلغ بین بازیکنان تقسیم شد و ما بیشترین پرداختی را به بازیکنان در دوران مدیریت خودمان داشتیم، همچنین کل مبالغ طلب شده را هم پرداخت کردیم.

او با بیان اینکه مسائل مالی حاشیه‌ خاصی ندارد، اظهار کرد: مسئله مالی بسیار شفاف است؛ به عنوان مثال هیئت مدیره و مدیرعامل می‌توانند به راحتی تمام درآمدهای ارزی و درآمدهای ریالی دوره مدیریت بنده و همچنین تمامی پرداخت‌ها بابت اصل قرارداد، آفر، آپشن، بدهی‌های مالیاتی و جاری را به صورت دقیق در سایت باشگاه منتشر کنند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: وقتی یک مدیری به راحتی مسائل مالی خود را شفاف‌سازی می‌کند، دیگر جای نگرانی در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.