گیلان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خودداری مردم از ترددهای غیرضروری را مورد تأکید قرار داد و گفت: با تمهیدات انجام شده مراکز درمانی گیلان به تمامی افرادی که دارای علائم تنفسی هستند خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

مردم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، محمدرضا نقی‌پور با تأکید بر اینکه طبق تمهیدات فراهم شده مراکز درمانی گیلان به تمامی افرادی که دارای علائم تنفسی هستند خدمات لازم را ارائه می‌کنند اظهار داشت: امیدواریم مردم و کلیه شهروندان گیلانی از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و ویروس کرونا را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه درمان بیماران به تشخیص قطعی ابتلا به ویروس کرونا وابسته نیست عنوان کرد: این روزها مشاهده می‌شود برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو بازارهای سیاه راه‌اندازی کرده و برای خرید و فروش داروهایی که به هیچ عنوان درمان قطعی بیماری کرونا محسوب نمی‌شود اقدام می‌کنند.

نقی‌پور هوشیاری مردم و شهروندان از یک سو و عدم توجه به تبلیغات افراد سودجو را مورد تأکید قرار داد و به بیان اینکه برای در امان ماندن از ویروس کرونا باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری به عمل می‌آورد عدم حضور در تجمعات است که امیدواریم مردم رعایت کنند.

وی شرکت گسترده مردم در پویش همبستگی ملی – سلامت همگانی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را لازم و ضروری اعلام کرد و ابراز داشت: از عموم مردم تقاضا داریم به منظور پیشگیری، شناسایی افراد مبتلا و مراقبت سایر افراد جامعه در مقابل این بیماری، حتماً نسبت به تکمیل پرسشنامه در سایت اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.