مراسم «ام‌داوود» فردا سه شنبه مقارن با ۱۵ رجب، در استودیو بارگاه منور رضوی اجرا و به صورت زنده از طریق رسانه ملی و رضوی تی وی پخش می‌شود.

مراسم «ام‌داوود» حرم مطهر رضوی را از طریق رسانه ملی دنبال کنید

به گزارش قدس آنلاین، مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و ارادتمندان به ساحت مقدس امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام می‌توانند اعمال دعای ام داوود را روز سه شنبه مصادف با نیمه ماه رجب از طریق رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی دنبال کنند.

اعمال و قرائت دعای روح‌بخش ام‌داوود از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۳۰ در استودیو مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اجرا و صوت و تصویر آن به صورت زنده از شبکه‌های یک، خراسان رضوی و قرآن سیمای جمهوری اسلامی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی پخش می‌شود.

قرائت بیش از ۵ جزء قرآن از اعمال ام‌داوود محسوب می‌شود که توسط قاریان برجسته به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی انجام می‌شود، همچنین دعای مخصوص ام داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب سلام الله علیها توسط ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام «عباس حیدرزاده» اجرا خواهد شد.

گفتنی است، امشب و فردا شب نیز مراسم شب و شام وفات حضرت زینب سلام الله علیها در استودیو حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و مخاطبان میتوانند این مراسم را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.