معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به تداوم تعطیلی مهدهای کودک از سوی دولت به خاطر بیماری کرونا والدین می توانند قرارداد خود با مهدهای کودک را برای ماه‌های آتی فسخ کنند.

والدین می‌توانند قراردادهای خود با مهدهای کودک را فسخ کنند

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین حقدادی افزود: در خصوص نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی این واحدها بر اثر شیوع بیماری کرونا، عمل به مفاد قرارداد فی‌ ما بین مهد و والدین در چنین شرایطی راهگشاست.

وی اضافه کرد: با توجه به ادامه دار شدن تعطیلی مهدهای کودک از سوی دولت که بیش از یک ماه است هر یک از طرفین قرارداد یعنی مهدکودک یا والدین می‌توانند مطابق ماده ۹ قرارداد که در خصوص حوادث غیرمترقبه است قرارداد خود را فسخ کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: مطابق بند ۲ ماده هشت قرارداد که مربوط به موارد فسخ قرارداد و خاتمه دادن به آن است والدین می‌توانند با توجه به شرایط پیش‌آمده نسبت به فسخ قرارداد برای ماه‌های پیش رو اقدام کنند.

حقدادی افزود: والدینی که بخواهند از این حق خود استفاده کنند باید تصمیم خود را به صورت مکتوب قبل از پایان ماه کنونی و برای اعمال در ماه آینده به مدیریت مهدکودک اعلام کنند.

وی تاکیدکرد: والدین ملزم به پرداخت شهریه مهدهایکودک در ماه‌های قبلی هستند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک در اثر تعطیلی‌های اعلام شده، شایسته است خانواده ها و صاحبان امتیاز مهدهای کودک ضمن رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به وجود آمده با یکدیگر همکاری و همیاری کنند.

حقدادی افزود: سازمان بهزیستی نیز در پی آن است تا از طریق رایزنی‌های درون وزارتخانه‌ای و فراتر از آن نسبت به تسهیل در اداره مهدهای کودک در ماه‌های پیش‌ رو اقدام کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.