خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به نزدیکی پایان سال و فرارسیدن عید نوروز گفت: هم‌اکنون ۵۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۰۱ هزار نفر تحت حمایت این نهاد چشم‌انتظار کمک‌های نیکوکاران هستند تا عید را به خانه‌هایشان ببریم.

۵۵ هزارخانوار چشم انتظار کمک های نیکوکاران هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری به‌صورت غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: با توجه به محدودیت های بهداشتی امیدواریم نیکوکاران عزیز مشارکت های خود را به سمت پرداخت های نقدی و غیر حضوری ببرند.

وی با بیان اینکه تا کنون در جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک پرداخت شده است، افزود: تنها ۲۰۰ میلیون تومان از این رقم نقدی است و باقی مانده کالاهایی اهدایی شامل گوشت، برنج و پوشاک و سایر لوازم است که به دلیل مراقبت های بهداشتی در حال حاضر امکان توزیع آن وجود ندارد، لذا از نیکوکاران عزیز خواهشمندیم کمک های خود را به صورت نقدی به روش های نوین پرداختی کمیته امداد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از نیکوکاران بومی و غیربومی که همیشه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به‌عنوان بازویی توانمند در کنار کمیته امداد حضورداشته‌اند، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان برسانند و این نهاد نیز کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست محرومان تحت حمایت این نهاد می‌رساند.

الهی راد گفت: خیران می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت #۱*۸۸۷۷* و با واردکردن کد ۰۵۸ می‌توانند به‌آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان برسانند و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و ثبت عدد ۴ و سپس واردکردن کد استان (۰۵۸) در این کار خیر مشارکت کنند.

وی ادامه داد: خیران همچنین می‌توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا با مراجعه به سایت امداد (emdad.ir) و ثبت خراسان شمالی در این کار خیر مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.