لایحه دوفوریتی حمایت از موعدیان و شهروندان درخصوص پرداخت عوارض به دلیل شیوع ویروس کرونا به تصویب رسید.

مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه دوفوریتی حمایت از موعدیان و شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

«حامد مظاهریان» معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران در این باره گفت: در پی شیوع کرونا این روزها توصیه اصلی این است که مردم کمتر از خانه خارج شوند. شهروندان باید تا پایان اسفند ماه نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند. ما شهروندان خوش حسابی داریم که سعی می‌کنند به وظایف مالیاتی و پرداخت عوارض عمل کنند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و بررسی های انجام شده تصمیم گرفتیم، فرصت پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شود.

مظاهریان با اشاره به ارائه طرح اعضای شورای شهر در همین زمینه گفت: ما در شهرداری با اصلاح مواردی این پیشنهاد را در قالب یک لایحه به شورای شهر ارائه کردیم.این استمهال به پرداخت بهای خدمات پسماند، عوارض کسب و پیشه، استمهال اسناد دریافتی اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین تسهیلات تشویقی نکول شده را شامل می‌شود که بر همین اساس مؤدیان و شهروندان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا عوارض خود را پرداخت کنند.

اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت این لایحه رای مثبت دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.