«همه برای هم» کاری از گروه مستند روایت فتح و به کارگردانی محمد رفیعی، تلاش پرسنل بیمارستان و کادردرمانی را در مقابله به کرونا به تصویر کشیده است.

جهاد در برابر  کرونا مستند می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، محمد رفیعی کارگردان مستند «همه برای هم» با اشاره به اینکه شرایط حال حاضر کشور شبیه به حالت آماده باش در زمان جنگ است، اظهار کرد: وقتی  اتفاقی به این گستردگی در خاک این کشور رخ می دهد و باعث می شود که جان بسیاری از مردم به خطر افتد طبعاً هر کسی دوست دارد قدمی ‌مثبت در این راه بردارد، از طرفی سلاح ما مستندسازان دوربین ما است. لذا باید گذشت و فداکاری که از سوی کادر درمانی کشور برای مقابله با این ویروس بوجود آمده به تصویر کشیده می شد که در این مستند، تلاش پرسنل بیمارستان از پزشکان گرفته تا نیروهای خدماتی، همچنین نیروهای جهادی، که همگی قهرمانان مبارزه با کرونا هستند، به نمایش درآمده است.

رفیعی ادامه داد: ایده اولیه این مستند از آقای میرصابری تهیه کننده این مستند بود، همزمان با اعلام فراخوان گروه مستند روایت فتح، این گروه آمادگی خود را برای حمایت از مستندسازانی که در نظر داشتند از جهاد جامعه پزشکی مستند بسازند، اعلام کرد.

کارگردان مستند «همه برای هم» تصریح کرد: دغدغه هر مستندساز روایت اتفاقات واقعی است. وضعیت موجود شبیه به جنگ است با این تفاوت که در سایر جنگ ها ماهیت دشمن مشخص ولی در این نبرد دشمن کاملا نامرئی است و این مسئله کار ما را سخت کرد، به ناچار گروه تولید رو به کمترین نفرات رساندیم. از سویی دیگر  ما در معرض مستقیم ویروس بودیم و با وجود این که تمام مسایل بهداشتی و مراقبتی رعایت شد اما بهتر بود تیم تولید به کمترین‌ تعداد افراد می رسید که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

رفیعی در پایان افزود: پس از پایان تصویربرداری در بیمارستان و کادر پزشکی، تیم تصویربرداری این مستند به دلیل این که احتمال بیماری و ناقل بودن آن را دارند به مدت یک هفته است که در قرنطینه قرار دارند.

یادآور می شود، این مستند تولید شده در گروه مستند روایت فتح به کارگردانی محمد رفیعی و تهیه کنندگی امیرحسین میرصابری به زودی از شبکه های سیما پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.