پدر نخستین شهیده خدمت با اشاره به آرزوی دختر خود برای شهادت گفت: خوشحالم که ولی ما شهادت این عزیزان را که جانشان را در راه ولایت دادند مورد تأیید ایشان به‌عنوان شهید قرار گرفت.

فرزندم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید

قدس آنلاین؛ پدر شهیده نرجس خان‌علیزاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به موافقت رهبر انقلاب مبنی بر شهید محسوب شدن مجاهدان خدمت اظهار کرد: رهبر انقلاب، امام و ولی ماست که شهادت این عزیزان را که جانشان را در راه ولایت دادند مورد تأیید ایشان به‌عنوان شهید قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه همه ما تابع ولایت هستیم، گفت: هرچه ایشان بفرمایند ما تابع ولایتیم و امیدواریم خدا به ما همه توفیق خدمتگزاری به نظام و شهادت عطا کند.

پدر شهیده خدمت با آرزوی شهادت برای خود افزود: ان‌شاءالله خداوند همه عزیزانی که جانشان را در راه سلامت مردم قرار دادند با امام حسین (ع) محشور کند.

خانعلی زاده به روحیات و آرزوی شهادت فرزند شهید خود اشاره کرد و گفت: دخترم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید و تمام حرکات و سکناتش شهادت گونه بود و این مورد، هم در رفتار و هم در صفحه مجازی منتسب به دخترم کاملاً مشهود بود.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری،‌ بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، موافقت کردند.

نرجس خانعلی‌زاده، چهارم اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد.

وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان میلاد لاهیجان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در عصر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.