شهردار بردسکن در خصوص اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: ستاد مدیریت بحران برای این موضوع در شهرداری بردسکن تشکیل و به صورت مرتب جلسات برگزار و موارد مورد نیاز رصد می شود.

 تمامی بوستانها و دیگر اماکن عمومی در این شهر ضدعفونی می شود

محمدحسین مدیح در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های واصله از وزارت کشور نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی بر اساس امکانات موجود شهرداری اقدام گردید و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اقلام مورد نیاز از قبیل موتور سمپاش و سمپاش دستی، لباس ها و تجهیزات مخصوص، مواد ضدعفونی جهت مقابله با گسترش کرونا ویروس تهیه شده و پس از تجهیز اکیپ های ضدعفونی تمامی بوستان ها شامل وسایل بازی و نیمکت ها و سرویس های بهداشتی، پایانه مسافربری و ساختمان شهرداری بردسکن ضد عفونی شده است.

مدیح افزود: اقدامات پیشگیرانه در روزهای گذشته آغاز شده اقدامات تکمیلی با استفاده از تجهیزات جدید، روش های اصولی و با افزایش تعداد اکیپ ها موارد اصولی بهداشتی انجام می شود و سلامت شهروندان از اولویت های ما می باشد.

وی تاکید کرد: سلامت آحاد مردم عزیز و ارتقا شاخص های بهداشتی از طریق پیشگیری و با استفاده از راه کارهایی چون ضدعفونی کردن اماکن عمومی  یک موضوع بسیار مهم بشمار می رود که در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

مهندس مدیح با اعلام آمادگی شهرداری بردسکن جهت همکاری با  با مجموعه شهرستان در خصوص مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: نباید زحمات پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و شبانه روزی به بیماران ارائه خدمت می کنند واکیپ آتشنشانی بردسکن نادیده گرفته شود و بنده به نوبه خودم و به نمایندگی از مجموعه شهرداری بردسکن قدر دادن زحمات این عزیزان هستیم.

وی در خصوص جایگاه های cng نیز که محل تردد خیلی از مسافران و مردم می باشد بیان کرد: حسب آخرین مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرداری بردسکن دست زدن به نازل ها در جایگاه های CNG شهرداری بردسکن را ممنوع کرده ایم.

شهردار بردسکن عنوان کرد: در راستای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتور انجام می شود و شهروندان محترم از دست زدن به نازل باید خودداری کنند.

مدیح شهردار بردسکن، تاکید کرد: برابر ضوابط بهداشتی ضد عفونی نمودن جایگاه ها روزانه در چند نوبت انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.