مقام مسئول وزارت راه از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن استان تهران از ۱۰ صبح فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره بدون محدودیت در ظرفیت انجام می شود.

 آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران از ۱۰ صبح فردا

قدس آنلاین؛ رضا نگهبان اظهار کرد: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن استان تهران می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی با بیان این که ثبت نام این مرحله بدون محدودیت در ظرفیت، افزود: به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره ای نداشته باشند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و .... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد. ن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

نگهبان گفت: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

به گفته وی، زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به این امر اهتمام خواهد ورزید. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.