نایب رئیس مجلس با انتقاد از اینکه وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا با کمبود منابع مواجه است از دولت خواست که منابع مالی و پشتیبانی کافی در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا با کمبود منابع مواجه است

قدس آنلاین: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با اشاره به نشست نمایندگان مجلس با مسئولان وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مقابله با کرونا در کشور، گفت: در این نشست نمایندگان استان‌هایی که کرونا در آنها شیوع بیشتری دارد مانند گلستان، مازندران و تهران حضور داشتند و در مورد اقدامات انجام شده و مشکلات موجود بحث و گفت و گو شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید وزارت بهداشت را در شرایط حساس کنونی تنها گذاشت، تصریح کرد: متاسفانه وزارت بهداشت در شرایط فعلی تنها بوده و کمک سایر دستگاه ها آنطور که باید و شاید کافی نیست.

وی با انتقاد از اینکه وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا با کمبود منابع مواجه است، گفت: دولت باید حمایت اقتصادی مناسب را از وزارت بهداشت داشته باشد؛ وزارت بهداشت همچنین از نظر خدمات پشتیبانی با مشکل مواجه است و هر چند اختیاراتی به این وزارت خانه داده شده اما متاسفانه برخی نسبت به سیاست‌های اعمال شده بی توجه هستند و حرف شنوی ندارند.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا، گفت: اولین گام برای مقابله با کرونا حمایت مالی از وزارت بهداشت است؛ شرایط فعلی حتی به مراتب بدتر از جنگ‌ است و بدون اینکه بمبی منفجر شود عده‌ای جان خود را از دست می‌دهند بنابراین نیاز است دستگاه‌های مختلف کشور با هم همکاری بیشتری داشته باشند و بودجه کافی برای مقابله با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.