پاور بانک‌ها امروزه با توجه به افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و طول عمر کم باتری‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و به یک دستگاه ضروری برای گجت‌های مختلف تبدیل شده است.

معرفی بهترین پاور بانک‌های موجود با قدرت ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، عمر باتری گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران بوده است و مسئله‌ای است که نمی ‌وان به راحتی از کنار آن گذشت.

امروزه تقریبا داشتن یک پاوربانک برای افزایش طول عمر باتری و بیدار ماندن گوشی بدون نیاز به پریز های برق، ضروری است، در این لیست ما روی پاور بانک‌های ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که حجم بسیار مناسبی برای کاربری متوسط است تمرکز می‌کنیم، با داشتن پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری با قیمت مناسب به نسبت سایر پاور بانک‌ها و قابلیت حمل آسان می‌توانید بیشتر گوشی‌ها را ۲ تا ۳ بار شارژ کرد.

نکته: توجه کنید که برخی از به پاوربانک های ۱۰،۰۰۰ میلی آمپری دارای درگاه های USB-C هستند ، قبل از خرید مطمئن شوید که با دستگاه شما سازگار است.

بهترین پاور بانک‌های ۱۰۰۰۰میلی آمپری:

RAVPower ۱۸W PD ۱۰,۰۰۰mAh portable charger .۱

پاور بانک قابل حمل RAVPower ۱۸W PD ۱۰،۰۰۰mAh با پشتیبانی از انرژی بالا قدرت زیادی را روانه گوشی شما می‌کند، این شارژر از طریق درگاه USB-C حداکثر ۱۸W را تولید کرده، همچنین از ورودی ۱۸W پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که برای شارژ شدن کامل ۳.۵ ساعت طول می‌کشد که در مقایسه از طریق درگاه میکرو USB این زمان به پنج ساعت افزایش می یابد.

این شارژر همچنین دارای درگاه USB معمولی با پشتیبانی شارژ سریع و حداکثر خروجی ۸W است، از همه مهمتر، قیمت شارژر قابل حمل RAVPower مقرون به صرفه و بسیار رقابتی است.

Samsung Wireless Charger ۱۰,۰۰۰mAh .۲

پاور بانک خوش ساخت قابل حمل سامسونگ دارای یک درگاه USB معمولی و یک درگاه USB-C است و پورت USB-C حداکثر قدرت ۱۵W از خروجی را پشتیبانی می‌کند.

آنچه که این دستگاه را از اکثر پاور بانک های ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی جدا می کند ویژگی شارژ بی سیم آن است، باتری از شارژ سریع بی سیم ۷.۵W با گوشی‌های هوشمند سازگار و از سایر لوازم جانبی پشتیبانی می‌کند.

قیمت شارژر بی سیم سامسونگ ارزان نیست ، اما پشتیبانی از این ویژگی برای بسیاری از کاربران مهم است و یکی از بهترین پاور بانک‌های ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌توانید دریافت کنید.

۳. Anker PowerCore ۱۰,۰۰۰ PD

این دستگاه یکی از کوچکترین پاور بانک های ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است ، Anker PowerCore ۱۰،۰۰۰ PD از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۱۸W نیرو را تولید کند و حداکثر خروجی معمولی پورت USB ۱۰W است.

 PowerCore ۱۰،۰۰۰ PD یک دستگاه قابل حمل کوچک و زیباست و البته Anker در دنیای پاور بانک‌ها یکی از جذاب‌ترین گجت‌ها به شمار می‌رود.

۴. Aukey ۱۰,۰۰۰mAh PD portable charger

با توجه به باریک بودن دستگاه، پاور بانک PD Aukey ۱۰،۰۰۰mAh از ورودی و خروجی ۱۸W از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. این شارژر همچنین دارای دو درگاه USB معمولی است که یکی از آنها از Quick Charge ۳.۰ پشتیبانی می کند. درگاه USB دیگر در محدوده ۱۲W و درگاه میکرو USB از ورودی ۱۰W پشتیبانی می‌کند.

Aukey یک نسخه ارزانتر از این پاور بانک را هم ارائه می‌دهد اما ما این یکی را ترجیح می‌دهیم چرا که نه تنها Power Delivery را دریافت می‌کنید ، بلکه دستگاه PD با ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز تنها ۱۰ دلار گرانتر از گزینه های دیگر است و با بررسی ویژگی‌های آن ارزش خرج کردن هزینه اضافی را دارد.

۵. Zendure Slim ۱۸W PD ۱۰,۰۰۰

پاور بانک Zendure Slim۱۸W PD ۱۰۰۰۰ دارای ضخامت ۱۵ میلی متری است، حتی با چنین طراحی نازکی این دستگاه از پورت USB-C بهره می برد و بدان معنی است که این شارژر قابل حمل تا قدرت ۱۸W از ورودی و خروجی را پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این گجت می‌توان به ورودی میکرو USB و پورت USB معمولی اشاره کرد، پورت USB معمولی از Quick Charge ۳.۰ پشتیبانی می‌کند و حداکثر خروجی ۱۸W را ارائه می‌دهد، این دستگاه با بدنه آلومینیومی طراحی شده است که معمولاً این ویژگی را در پاور بانک ها مشاهده نمی‌کنیم.

۶. ZMI PowerPack ۱۰K USB-C

برنده جایزه طراحی پاور بانک‌ها به این دستگاه خوش ساخت ZMI  می‌رسد ، ZMI PowerPack ۱۰K USB-C دارای پارچه بافته شده از بالا و پایین است، یک قاب آلومینیومی نیز دور آن وجود دارد که درگاه های معمولی USB ، میکرو USB و USB-C را در خود جای داده است.

پورت USB معمولی از خروجی Quick Charge ۲.۰ پشتیبانی می‌کند ، در حالی که پورت USB-C از خروجی و ورودی Power Delivery پشتیبانی می‌کند، این بدان معناست که PowerPack ۱۰K USB-C از خروجی و ورودی ۱۸W نیز پشتیبانی می‌کند.

شارژر قابل حمل ZMI از ویژگی حالت آداپتور USB بهره می‌برد، اگر PowerPack ۱۰K USB-C را به رایانه وصل کنید ، می توانید لوازم جانبی USB را شارژ و از آن به عنوان یک آداپتور قابل حمل برای رایانه خود استفاده کنید. با توجه به تمام ویژگی‌ها و نمای بیرونی جالب ، قیمت PowerPack ۱۰K USB-C بسیار مناسب است.

۷. Tonv ۱۰,۰۰۰mAh power bank

این یکی دیگر از پاوربانک‌های ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با طراحی زیبا و شیک است، ممکن است فاقد ویژگی های فانتزی و سرعت شارژ فوق العاده سریع باشد ، اما خوب و ارزان است.

همچنین یکی از باریک ترین محصولات موجود در این لیست است که تنها ۰.۵ سانتی متر قطر دارد. این دستگاه را می توان از طریق USB Type C شارژ کرد و دارای دو درگاه با حداکثر خروجی ۲.۴A است.

۸. T-Core Ultra Compact Power Bank

پاور بانک T-Core ۱۰،۰۰۰mAh کوچکترین شارژر قابل حمل در این لیست است، این دستگاه در اندازه ۲.۶ ۲. ۲.۶ ۹ ۰.۹ اینچ و وزن آن تنها ۶.۲ اونس است. البته باید در این وزن و ابعاد ویژگی‌های فانتزی را فراموش کنید، یک خروجی ۲.۱A در این دستگاه به دست آمده است ، اما می توانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید.

نکته جالب در مورد این پاوربانک ۱۰،۰۰۰mAh این است که می توانید آن را با اکثر کابل‌هایی که در اختیار دارید شارژ کنید؛ Lightning ، USB Type-C و Micro USB و قیمت این دستگاه در حدود ۳۰ دلار است.

۹. Eafu ۱۰,۰۰۰mAh Portable Charger

پاور بانک Eafu دارای باتری ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ، بدنه ای کوچک و طراحی جالبی است و سه سال ضمانت شرکتی را ارائه می‌دهد، مشخصات این دستگاه شامل دو درگاه شارژ با حداکثر توان ۳A است و همچنین می تواند با یک شارژر میکرو USB یا USB-C شارژ شود.

۱۰. Aibocn ۱۰,۰۰۰mAh Power Bank

این پاور بانک ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از ویژگی‌هایی برخوردار است که اغلب در بیشتر محصولات دیگر در این گروه مشاهده نمی کنید. پاوربانک Aibocn ۱۰،۰۰۰mAh دارای یک چراغ قوه است و این گزینه را برای کسانی که می خواهند لوازم جانبی قوی‌تری داشته باشند و با تاریکی نیز سرو کار دارند بسیار مناسب است، این پاوربانک دارای دو درگاه شارژ (۲A و ۱A) است و با قیمت منظقی که دارد یکی از بهترین پاور بانک های موجود برای کاربران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.