استاندار خراسان رضوی گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال به دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان اختصاص یافته است.

۱۴۰ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا در خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس در مشهد برگزار شد شرایط استان را با توجه به شیوع این ویروس، اضطراری خواند و از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند.

وی افزود: تصمیمات گرفته شده در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان باید متناسب با شرایط اضطراری باشد.

وی ادامه داد: سیاست مدیریت این استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می‌کنیم در این مسیر گام برداشته شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در این استان تشکیل خواهد شد گفت: از هفته آینده آموزش‌ متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با این ویروس را دارند آغاز خواهد شد.

وی در باره ورود مسافر به خراسان رضوی در ایام نوروز نیز افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و در این راستا محدودیت‌هایی نیز برای تامین سلامت مردم در مبادی ورودی این استان در حال اعمال است.

وی موفقیت در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را مستلزم رعایت موارد قرنطینه‌ای و نیمه قرنطینه‌ای و سیاست‌های ملی در این زمینه دانست و  ادامه داد: با رعایت پیشگیری‌ و قرنطینه‌ها می‌توانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.