نماینده مردم تهران از رییس مجلس خواست تا برای مبارزه با ویروس کرونا، حقوق وی و چهار تن از نمایندگان و بودجه جاری مجلس را تا پایان دوره در اختیار وزرات بهداشت قرار داده شود.

پنج نماینده مجلس حقوق خود را به درمان بیماران کرونا اختصاص دادند

قدس آنلاین: طیبه سیاوشی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به اتفاق همکارانم، سعیدی، زرآبادی، حسین‌زاده و پارسایی، از رییس مجلس شورای اسلامی خواستیم برای مبارزه با ویروس کرونا، حقوقمان و بودجه جاری مجلس را تا پایان دوره در اختیار وزرات بهداشت قرار دهد، ردیف بودجه برای آن معین گردد و اعتبارات ذخیره‌شده و منابع مالی نهادهای حاکمیتی به کار گرفته شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، ‌ شمیرانات و پردیس در این نامه خطاب به علی لاریجانی افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور، مردم و کادرهای زحمتکش و غیور مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با کمبود لوازم و مواد ضروری از جمله ماسک، مواد ضد عفونی کننده، لباس و عینک رو به رو هستند.

در این نامه آمده است: بنابر اطلاعات موثق، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تهیه این اقلام با کمبود شدید بودجه روبه روست و با توجه به خطر گسترده و بی‌سابقه‌ای که جان مردم را تهدید می‌کند و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی موظفند برای عبور کشور از این بحران از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده کنند در همین راستا ما نمایندگان امضا کننده نامه از جنابعالی درخواست مشخص داریم که تا اتمام مجلس، حقوق اینجانبان را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهید تا صرف تهیه اقلام و مواد ضروری برای مبارزه با کرونا شود.

این نماینده مجلس خطاب به رییس مجلس شورای اسامی یادآورشد: همچنین ترتیبی اتخاذ فرمایید تا کلیه بودجه جاری مجلس شورای اسلامی به غیر از حقوق کارکنان و خدمه مجلس در زمان تعطیلی این گروه به این امر اختصاص پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.