رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری به سخنان ترامپ در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد.

مقتدی صدر خطاب به ترامپ: از خودت خجالت نمی‌کشی؟

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی توییتری، به سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا واکنش نشان داد و به شدت از آن انتقاد کرد.

مقتدی صدر در پیام توییتری خود نوشت: «این سخنان ترامپ مرا شوکه کرد: ما کاری بزرگ علیه ویروس کرونا به انجام رساندیم و اوضاع در صورتی که ما مداخله نمی‌کردیم، بدتر می‌شد.‌ای ترامپ، تو و امثال تو متهم به انتشار این بیماری هستید؛ خصوصا آنکه بیشتر افرادی که از آن رنج می‌برند، مخالفان آمریکا هستند.»

وی در ادامه پیام توییتری خود نوشت: ترامپ، روز گذشته مدعی شدی آمریکا امپراطوری‌های بزرگی را سرنگون و تروریسم را سرکوب کرده است و امروز تو در حال مبارزه ویروسی هستی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. آیا از خودت خجالت نمی‌کشی؟‌ای ترامپ، تو جهان را وارد جنگ، اشغالگری، فقر و درگیری کردی و امروز مدعی هستی که فردی درمانگر هستی. این بیماری جز به دلیل سیاست‌های احمقانه تو (در جهان) منتشر نشده است.

مقتدی صدر در پایان تصریح کرد:‌ای ترامپ، هر درمانی که از سوی تو و هم پیمانانت صادر شود، ما به آن رضایت نخواهیم داد و آن را نخواهیم خواست. تو تنها دشمن خدا نیستی، بلکه دشمن ملت‌ها و صلح هستی.

مقتدی صدر خطاب به ترامپ: از خودت خجالت نمی‌کشی؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.