شهرکرد_ رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از نبود تجهیزات حفاظت فردی در مراکز اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

نبود تجهیزات حفاظت فردی در اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری

قدس آنلاین- محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تماس با مرکز اورژانس ۲ برابر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از این تماس‎ها در خصوص کسب اطلاع از علائم ویروس کرونا می‌باشد، عنوان کرد: تماس‎های بی‎مورد موجب اشغال شدن تلفن‏‌های اورژانس استان می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با اشغال شدن تلفن‏‌های اورژانس، خدمت‌دهی به افراد بیمار سخت می‏‌شود، تصریح کرد: مردم برای کسب اطلاعات در خصوص ویروس کرونا می‏‌توانند با شماره‏‌های ۴۰۳۰ و ۱۹۰ تماس بگیرند.

رئیس اورژانس۱۱۵ استان، افزود: نیمی از ماموریت‏‌های اورژانس ۱۱۵ در چهارمحال و بختیاری مرتبط به افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا می‌باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس با کمترین امکانات در حال انجام ماموریت هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه لوازم مصرفی و بهداشتی فردی بسیار ناچیز است و نیروهای اعزامی تنها ماسک و دستکش در اختیار دارند.

حیدری گفت: برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا در استان باید از لباس‏‌های مخصوص استفاده شود که متاسفانه استان چهارمحال و بختیاری چنین امکاناتی را ندارد و این موضوع می‏‌تواند سلامتی کارکنان اورژانس را به خطر بیاندازد.

به گزارش قدس آنلاین در شهرکرد؛ ۵۱ ایستگاه اورژانس در استان چهارمحال و بختیاری به صورت ۲۴ ساعت فعال می‏‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.