مدیر روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت:‌ تاکنون در غربالگری‌های صورت گرفته در پایانه‌های مسافربری مشهد مورد مشکوک به کرونا شناسایی نشده است.

مورد مشکوک به کرونا در پایانه‌های مسافربری شناسایی نشده است

به گزارش قدس آنلاین، حسین کاظمی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت در پایانه‌های مسافربری مشهد، گفت: توسط تیم هلال احمر که به صورت سه شیفته حضور دارند، غربالگری لازم از جمله تب‌سنجی، از تمام مسافران و کسانی که در پایانه مشغول به کار هستند، انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: اگر در غربالگری‌های صورت گرفته، مورد مشکوکی به کرونا شناسایی شود، توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند که تاکنون مورد مشکوکی شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه غربالگری‌ها در پایانه‌های امام رضا (ع)، معراج و راه ابریشم انجام می‌شود، اظهار کرد: البته بیشترین ورود و خروج مربوط به پایانه امام رضا (ع) می‌شود.

کاظمی در ادامه در خصوص محدودیت ورود به مشهد، بیان کرد: سیاست گذاری ها در خصوص محدودیت ورود مسافر به مشهد به اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان مربوط می‌شود و این اداره کل در این خصوص تصمیم گیرنده است زیرا فعالیت ما در محیط داخل پایانه‌ها است.

وی با اشاره به کاهش شدید مسافر نسبت به سال گذشته، بیان کرد: مردم نباید در شرایط فعلی سفر را در برنامه خود قرار دهند تا بتوانیم از این بحران کرونا خارج شویم.

مدیر روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در خصوص فروش حضوری بلیط در پایانه، عنوان کرد، فروش بلیط در پایانه صفر است. تا قبل از شرایط بحرانی مربوط به کرونا، ۴۰ نفر در پایانه حضور داشتند اما در حال حاضر تنها دو نفر هستند که این دو نفر هم برای رفع مشکلات مربوط به خریدهای اینترنتی مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به اختصاص وب کیوسک در محدوده خارج از ساختمان اداری پایانه مسافربری امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: برای رفع تجمع، این وب کیوسک‌ها در بیرون از محیط اصلی در نظر گرفته شده‌اند. البته این وب کیوسک‌ها هم موقتی است و طی بازه دو هفته‌ای بسته می‌شود زیرا صرفاً برای اطلاع رسانی به اندک مسافرانی است که همچنان برای تهیه بلیط از روش‌های اینترنتی استفاده نمی‌کنند.

کاظمی ابراز کرد: ضرورت خریدهای اینترنتی و حتی چگونگی تهیه بلیط از این طریق نیاز به فرهنگ سازی دارد که در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند به ما کمک کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.