همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در خصوص کرونا و شیوع آن به طور شفاف باشد، گفت: در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نباید وضعیت را به گونه ای نشان داد که اتفاق خاصی صورت نگرفته است.

اطلاع رسانی در خصوص کرونا شفاف باشد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان رئیس شوراس شهر همدان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران، دست اندرکاران و ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا افزود: در حال حاضر کادر پزشکی اقدامات خوبی را انجام داده و بحث ماسک و شوینده‌ها تقریباً در حال انجام است.

گردان اضافه کرد:  در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نباید وضعیت را به گونه ای نشان داد که اتفاق خاصی صورت نگرفته است بلکه باید اطلاع رسان ها به طور شفاف بیان شده و ضمن ایجاد امنیت و آرامش در شهر آموزش‌های لازم در خصوص مبارزه با کرونا داده شود.

کامران گردان اضافه کرد: متاسفانه از فعالیت‌های خانه مسافرها جلوگیری نشده و مسافرانی از برخی شهرها در این مکانها سکونت گزیده اند که این باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا شده و خواهد شد و پیشنهاد دادیم که از این مسافران تست اجباری گرفته شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکید شورای تامین استان بر جلوگیری از فعالیت کارتون به‌دستها در سطح شهر اقداماتی صورت گرفته اما این کافی نیست چرا که، متاسفانه علیرغم این موضوع باز شاهد فعالیت آنها هستیم .

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تشکر از فعالیت و تلاش کادر پزشکی و درمانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: ما همه قدردان مدافعان حریم سلامت هستیم.

اکبر کاوسی امید با اشاره به این که با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی، سرعت انتشار کرونا پایین‌تر می شود، افزود: در این زمینه همچنین لازم است امنیت روانی مردم  هم مدنظر باشد چرا که با افزایش امنیت، مقاومت آنها در برابر ابتلا به امروز نیز افزایش می‌یابد.

وی همچنین از زحمات پرسنل شهرداری همدان در خدمات رسانی به مردم از جمله کارکنان حوزه خدمات شهری تشکر کرد و گفت: این اقدامات مدیریت شهری در گندزدایی و ضدعفونی کردن سطح شهر و ایجاد امنیت برای مردم را داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.