معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی، از راه‌اندازی درگاه الکترونیکی با هدف تسهیل ارائه خدمات و پرداخت حقوق موقوفه به صورت غیر حضوری برای کاهش مراجعات مردمی خبر داد.

ارائه خدمات غیرحضوری به مستاجران آستان قدس رضوی برای کاهش مراجعات مردمی

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی حقیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی به منظور حفظ سلامت مستأجران و مراجعان در شرایط شیوع ویروس کرونا، درگاه الکترونیکی را برای ارائه خدمات غیرحضوری راه اندازی کرده است.
وی بیان کرد: روال پرداخت حقوق موقوفه سابق بر این بود که مستأجران با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر اسناد رسمی، مدارک مربوط به انتقال، تجدید اجاره و ... را تحویل می‌گرفت و سپس مدارک از سوی دفتر اسناد رسمی برای انجام کار کارشناسی به این معاونت ارسال می‌شد و پس از آن شخص برای پرداخت مبلغ تعیین شده به بخش اداری معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی مراجعه می‌کرد.
حقیقی با بیان اینکه با فعال شدن درگاه الکترونیکی نیازی به مراجعه حضوری مستاجران آستان قدس رضوی برای پرداخت مبلغ تعیین شده در بخش اداری معاونت املاک و اراضی نیست ادامه داد: متقاضیان با دریافت پیامکی شناسه الکترونیکی می‌توانند از طریق تلفن بانک، موبایل و اینترنت بانک مبلغ تعیین شده را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: این امر به منظور کاهش زمان فعالیت‌های مربوط به تجدید اجاره، حق انتقال و ... بوده که کاهش چشمگیری در مدت زمان اجرای آن خواهیم داشت و مستاجران می‌ توانند از ۲۴ اسفند ماه از خدمات این درگاه استفاده کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.