شهرکرد- سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح ملاقات ممنوع در کلیه مراکز بهزیستی استان اجرا می‏‌شود.

ممنوعیت ملاقات در مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

معصومه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز شبانه روزی بهزیستی پذیرش جدید نخواهند داشت و در مواقع اضطراری افراد بی سرپرست و فاقد خانواده با نظر دادستان موقتا پذیرش و بعد از آن قرنطینه می‌شوند.

سرپرست بهزیستی استان تصریح کرد:  در صورت منفی بودن جواب آزمایش، افراد به صورت دائم پذیرش خواهند شد.

وی با بیان اینکه خانواده برخی از معلولین و سالمندان مقیم این مراکز را جهت ترخیص، متقاعد کرده‌ایم، بیان داشت: افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست و خانواده‌هایی که در نگهداری مددجویان مشکلاتی را دارند همچنان در مراکز، نگهداری می‌کنیم، اما ملاقات آنان ممنوع است.

این مقام مسئول با اشاره به ضدعفونی روزانه مراکز شبانه روزی، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، دستکش و موادضدعفونی کننده در مراکز شبانه‌روزی الزامی است.

محمدی با بیان اینکه در صورتی که یکی از پرسنل علائم سرماخوردگی و آنفولانزا داشته باشند باید به مرخصی برود و نیروی جدید جایگزین گردد، تصریح کرد: دوره آموزشی پیشگیری  کرونا ویژه پرسنل سازمان برگزار شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۶ مرکز شبانه‌روزی در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: حدود ۹۵۰ معلول، بیمارروانی و سالمند در آن نگهداری می‎شود.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۱۹ مرکز ترک اعتیاد با حدود ۱ هزار مددجو نیز در استان وجود دارد که کلیه اقدامات برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.