فرماندار درگز گفت: ۶۵ خودروی حامل گردشگر و مسافران غیربومی که امروز در جاده قوچان – درگز عازم درگز بودند مجبور به بازگشت به مبدا خود شدند.

۶۵ خودروی عازم درگز مجبور به بازگشت شدند

به گزارش قدس آنلاین، علی فراهی افزود: بر اساس تصمیم شورای تامین شهرستان از دیروز پنجشنبه از ورود گردشگر و مسافرغیربومی به درگز جلوگیری به عمل آمده است.

وی ادامه داد: امروز این تعداد خودرو در محدوده راهدارخانه تیوان در جاده قوچان- درگز توسط عوامل انتظامی و بهداشت و درمان شهرستان متوقف شده و مجبور به بازگشت به شهر مبدا خود شده اند.

او اضافه کرد: توقف این خودروها و اعمال محدودیت در جاده یاد شده علاوه بر اینکه برای این گردشگران ایجاد مشکل و گرفتاری کرده بود موجب معطلی و دردسر برای مسافران بومی و ساکنان درگز نیز شد لذا از همه مسافران غیربومی که قصد سفر به درگز دارند را می خواهیم تا پایان رفع مشکل همه گیری ویروس کرونا از سفر به درگز خودداری کنند.

فرماندار درگز گفت: از فردا شنبه  نیز از تردد اتوبوس‌ها و مسافربرهای سواری در جاده درگز ـ قوچان جلوگیری خواهد شد و پلیس راهور، راهداری و عوامل مستقر در محدوده گردنه تیوان در صورت مشاهده، خودروهای مسافربر شخصی را متوقف خواهند کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.