مرتضی پورعلی گنجی مدافع با سابقه تیم ملی ایران و باشگاه العربی قطر چندی پیش به بهانه کرونا در قطر قرنطینه شد و البته پاسخ تستش منفی بود. با او در مورد شرایط این روزهای فوتبال ملی و باشگاهش حرف زدیم

زمان انتقاد از سرمربی تیم ملی نیست

حمیدرضاعرب/

 مرتضی پورعلی گنجی مدافع با سابقه تیم ملی ایران و باشگاه العربی قطر چندی پیش به بهانه کرونا در قطر قرنطینه شد و البته پاسخ تستش منفی بود. با او در مورد شرایط این روزهای فوتبال ملی و باشگاهش حرف زدیم

*در قطر مشکلی برای تو به خاطر ماجرای کرونا پیش نیامد؟

فقط چند روزی درحالت قرنطینه بودم. شکر خدا مشکلی نبود. چیزی که در این شرایط به مردم ضربه می‌زند مسائل روحی و روانی است. ما نباید از کرونا بترسیم. اگر هم خدای ناکرده کسی دچارش شود باید با قدرت آن را شکست دهد. خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان تیم ما دچار این ویروس نشدند و من هم که از ایران رفته بودم مشکلی نداشتم. امیدوارم هیچ کس به این ویروس مرگبار دچار نشود و همه مردم در آستانه سال جدید در صحت و سلامت باشند.

*وضعیت تیمت چه طور است؟

همه چیز خوب پیش می‌رود. اوضاع عالی است. باید بگویم که  این ماه چند بازی سخت داریم، یکی در امیرکاپ مقابل الاهلی و سپس الغرافه و الریان در لیگ. هفت، هشت فینال باید برگزار کنیم و من هم امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا به اهدافی که دارد دست پیدا کند. واقعاً دوست دارم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

*در پایان فصل احتمال بازگشتت به لیگ برتر ایران هست؟

با العربی قرارداد دارم و هدفم هم ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر است. مذاکره‌ای با هیچ باشگاه ایرانی نداشته‌ام و می‌خواهم همین جا بمانم و با قدرت برای موفقیت العربی تلاش کنم. نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید اما به العربی تعهد دارم و دوست دارم با این تیم به عنوانی خوب در لیگ ستارگان قطر دست پیدا کنم. پس از مصدومیتی که داشتم، خدا را شکر وضعیت بهتری دارم و به روزهای خوبم برمی‌گردم.

*تو یکی از بازیکنان ملی هم هستی. چه صحبتی می‌توانی درباره حضور سرمربی جدید داشته باشی؟

ببینید الان شرایطی نیست که بخواهیم از سرمربی تیم ملی انتقاد کنیم. فدراسیون فوتبال تصمیمش را گرفته و همه باید دست به دست هم بدهیم و به سرمربی تیم ملی کمک کنیم. می‌بینم که اسکوچیچ تلاش زیادی برای شناختن بازیکنان دارد و مدام در سفر است. او دارد همان کاری را انجام می‌دهد که کی‌روش انجام می‌دهد. اسکوچیچ می‌داند شرایط فوتبال ایران چه طوری است. او سعی می‌کند با کارهای روحی و روانی شرایط را به سود خودش تغییر دهد. او می‌داند که نزدیکی به بازیکنان به خصوص ملی‌پوشان تا چه اندازه کمک حال او خواهد شد. برای همین دیدارهای حضور با بازیکنان لژیونر را در دستور کار قرار داده است. امیدوارم که تیم ملی با اسکوچیچ به شرایط مطلوب برسد و ما بتوانیم از گروه صعود کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.