۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 696649

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران از تمدید اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تا اردیبهشت ۹۹ خبر داد و گفت: تعرفه‌های جدید در سال ۹۹ اجرایی می‌شود.

اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تمدید شد

قدس آنلاین:عمار سعیدیان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هر سال مدت اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تا اردیبهشت ماه تمدید می‌شد، اظهار کرد: معمولاً تمدید سهمیه‌های طرح ترافیک مربوط به خبرنگاران بود، اما امسال به دلیل شرایط کشور و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی، اعلام عمومی کرده‌ایم که تمامی سهمیه‌بگیران از جمله ایثارگران، معلولین، بیماران خاص، جانبازان، رانندگان آژانس‌ها، مؤسسات اتومبیل کرایه و خبرنگاران که عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را با تخفیف دریافت کرده‌اند، مدت اعتبار طرح ترافیکشان تا ابتدای اردیبهشت ۹۹ تمدید شده است.

وی ادامه داد: در برخی از ارگان‌ها برای دریافت سهمیه طرح ترافیک، تجمع شده که احتمال بیماری این افراد وجود دارد و برای جلوگیری از این اتفاق، مهلت طرح‌ها تمدید شده اما از ابتدای سال ۹۹ عوارض بر اساس مصوبه شورا دریافت می‌شود و تعرفه‌ها بر اساس تعرفه‌های سال ۹۹ خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در خصوص اینکه آیا احتمال دارد مهلت ثبت‌نام برای خبرنگاران تمدید شود؟ افزود: بسیاری از خبرنگاران اعلام کرده‌اند به شکل دورکار فعالیت می‌کنند و درخواست داشتند که مهلت ثبت‌نام تمدید شود که در این رابطه طی یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.