عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: تاکنون شورای نگهبان ایرادات مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره بودجه سال آینده را به پارلمان ارجاع نداده است.

نعمتی:شورای نگهبان ایرادات بودجه ۹۹ را به مجلس ارجاع نداده است/جلسه امروز هیئت‌رئیسه پارلمان لغو شد

قدس آنلاین: بهروز نعمتی عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه قرار بود این هیئت صبح امروز جلسه‌ای درباره نحوه بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق داشته باشد، گفت: این جلسه لغو و قرار شد در روزهای آینده این جلسه برگزار شود.

وی ادامه داد:یکی از دلایلی که این جلسه لغو شد این بود که تاکنون شورای نگهبان ایرادات بودجه مصوب کمیسیون تلفیق را به مجلس اعلام نکرده است و پس از اینکه شورای نگهبان در نامه‌ای رسمی این اقدام را انجام داد، هیئت‌رئیسه نیز درباره نحوه تشکیل جلسات کمیسیون تصمیم‌گیری می‌کند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق به صورت ویدئو کنفرانس یکی از پیشنهادات برای بررسی ایرادات به بودجه سال آینده است که بایددر جلسه هیئت‌رئیسه پارلمان درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد:در هیئت‌رئیسه مجلس در روزهای آینده برای برطرف کردن ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه تدبیری اندیشیده خواهد شد و مشکل را برطرف خواهیم کرد تا بودجه در موعد مقرر برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.