وزیر بهداشت آلمان با اشاره به شرایط کرونایی بحرانی در ایتالیا و خطری که در کمین آلمان است در نامه‌ای به مدیران بیمارستان‌ها از آنها خواست برای پذیرش تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا خود را آماده کنند.

 وزیر بهداشت آلمان: بیمارستان‌ها برای پذیرش تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا آماده باشند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، "ینز اشپاهن"، وزیر بهداشت آلمان در نامه‌ای از همه کلینیک‌های آلمان خواست که خود را برای معالجه بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا آماده کنند.

وی روز جمعه در نامه‌ای به مدیران بیمارستان‌ها نوشت: لطفاً عمل‌ها و اقدامات پزشکی از قبل برنامه‌ریزی‌شده را در این دوران به تعویق بیندازید.

وی همچنین درخواست کرد که در صورت امکان دانش‌آموزان و کارمندان بازنشسته استخدام شوند و آموزش‌های لازم را ببینند.

وزیر بهداشت آلمان همچنین تأکید کرد که احتمالاً تصمیمی با این دامنه و فوریت برای عملیات‌های بیمارستانی در تاریخ جمهوری فدرال آلمان وجود نداشته است. وی اضافه کرد که از عواقب این کار برای شاغلان و بیماران آگاهی دارد. اشپاهن همچنین بر لزوم عمل به تعهدات مالی از طرف مقامات ایالتی در آلمان تأکید کرد تا هیچ بیمارستانی دچار کسری بودجه نشود.

وی درباره به وجود آمدن شرایط مشابه ایتالیا در آلمان هشدار داده گفت: این بیماری همه‌گیر می‌تواند سیستم درمانی را به مرزهای خود و فراتر از آن سوق دهد. نمونه ایتالیا جایی که یکی از ثروتمندترین مناطق اروپا در حال غرق شدن است نشان‌دهنده این مسئله است.

وی تصریح کرد: در ایتالیا کمبود امکانات بهداشتی و مراقبت‌های ویژه کار را به تقسیم امکانات کشانده است، به‌زبان ساده تختخواب‌ها برای همه کافی نیست و پزشکان باید انتخاب کنند که چه‌کسی بیشترین نیاز به درمان را دارد.

اشپاهن ابراز کرد: من در نهایت در این دوران سخت دو خواسته را دارم؛ یکی اعتماد و دیگر کمک شما.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.