استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالارهای عروسی، عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.

فعالیت اماکن اقامتی، تفریحی و سایت‌های جذب مسافر ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بیست و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان اظهار کرد: حفظ جان و سلامت هموطنان و هم استانی‌های عزیز اولویت اول پیگیری‌های ستاد از برگزاری اولین جلسه تاکنون بوده است.

وی افزود: تمامی تصمیمات و اقدامات ستاد مبارزه با کرونا استان در راستا حفظ سلامت مردم بوده و با مشورت آیات عظام و علمای تراز اول استان، تمامی متخصصین پزشکی، صاحب نظران حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی صورت گرفته و می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی شعار کلیدی ستاد ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان را پرهیز از هرگونه اجتماع و ماندن در خانه برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه این ستاد پیش‌بینی و پیشگیری توام با مقابله با ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر صمیمانه از مردم استان و علیرغم واقف بودن به محدودیت‌ها و مشکلات موقت ایجاد شده، مجددا درخواست می‌کنم با جدی گرفتن موضوع و ماندن در منزل به خدمتگزاران خود در مبارزه با این ویروس کمک کنند.

رزم‌حسینی ضمن قدردانی مجدد از حافظان و جهادگران حوزه سلامت استان تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه‌های استان درخواست می‌شود تا خدمات فراوان ارائه شده در این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ نقطه ورودی استان و به ویژه شهر مشهد مقدس مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفته و تیم‌ها مستقر و مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالارهای عروسی و عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین به مدیران اجازه داده شده است تا نسبت به کاهش حضور  سه چهارم کارکنان در قالب دورکاری اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی موارد بیان شده و بسیاری دیگر از مسائل در قالب مصوبات به صورت شبانه‌روزی پیگیری و ابلاغ می شود، افزود: هدف خدمتگزاران استان این است که با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی سلامت مردم به خطر نیافتاده و از آحاد جامعه خواستار همکاری همه جانبه و درک شرایط فعلی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.