شیوع بیش از حد ویروس کرونا باعث شده تجمعات و رویدادهای شرکت‌های بزرگ فناوری در سراسر دنیا یکی پس از دیگری لغو شود.

کنفرانس توسعه دهندگان Google I / O ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، با شیوع بیماری COVID-۱۹ ، که به عنوان ویروس کرونا مشهور است ، غول های بی شماری از دنیای فناوری ، رویدادهای جهانی خود را لغو کرده و برای جلوگیری از خطر ابتلا به ویروس ، به رویدادهای راه اندازی آنلاین منتقل شده اند.

در حالی که اخیراً کنگره جهانی موبایل (MWC) توسط میزبانش GSMA لغو شده بود ، اکنون اعلامیه مشابهی برای Google ثبت شده است، این غول فناوری برای اطلاع رسانی به شرکت کنندگان ایمیل ارسال کرده است که کنفرانس توسعه دهنده I / O سالانه خود در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ مه برگزار می شود.

در بیانیه گوگل آمده است: "با توجه به نگرانی های زیاد در مورد گسترش ویروس COVID-۱۹ و مطابق با دستورالعمل های CDC ، WHO و سازمان های بهداشت جهانی ، تصمیم گرفته ایم جلسات فیزیکی امسال را در آمفی تئاتر Shoreline لغو کنیم."



ویروس کرونا تاکنون باعث لغو کنفرانس ها و رویدادهای شرکت های بزرگ فناوری دیگر مانند، لغو رویداد اپل، لغو کنفرانس سونی در MWC و همینطور تجمعات الجی، ZTE ، آمازون، اینتل، Vivo و Nvidia شده است.

شرکت Google قبلاً رویدادهای دیگر مانند Developer Summit و Cloud Next '۲۰ خود را لغو کرده است ، که اکنون فقط رویدادهای آنلاین مستقیم خواهند داشت و به احتمال زیاد Google رویکرد مشابهی را برای I / O اتخاذ می کند ، اگرچه اطلاعیه رسمی آن هنوز اعلام نشده است.

کنفرانس Google I / O ،بزرگترین رویداد سالانه گوگل است ، مکانی که این شرکت از جدیدترین به روزرسانی های مربوط به Android رونمایی کرده و همچنین اعلامیه های سخت افزاری را منتشر می کند، گوگل برای هر شرکت کننده ای که برای این رویداد ثبت نام کرده است تا تاریخ ۱۳ مارس بازپرداخت مبلغ ثبت نام را انجام می‌دهد.



این اولین بار از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۰۸ است که گوگل کنفرانس I / O خود را لغو می‌کند، Google I / O هر ساله میزبان حدود ۵۰۰۰ نفر در سال ،در بخش اصلی انتخاب شرکت برای اعلام آخرین ابزارهای توسعه دهنده و فناوری برای مصرف کننده است.

Google I / O جدیدترین گروه از رویدادهای فناوری است که جلسات فیزیکی را در سال ۲۰۲۰ لغو می‌کند ، در ادامه قوانین MWC ، کنفرانس توسعه دهنده F۸ Facebook و اکثر کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها نیز لغو شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.