گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A70s جدیدترین به‌روز رسانی اندروید را به صورت OTA دریافت خواهد کرد.

سامسونگ Galaxy A70s به‌روزرسانی اندروید 10 OTA را دریافت می‌کند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ هفته‌های گذشته Galaxy A70s را با اندروید 9.0 پای، مبتنی بر One UI 1.1 به بازار عرضه کرد. این شرکت اخیراً به روزرسانی اندروید 10 را با پوسته One UI 2.0 برای این گوشی هوشمند به همراه پچ امنیتی Android برای فوریه 2020 آغاز کرده است.

کاربران می توانند گزینه نصب دستی را از طریق گزینه تنظیمات انتخاب کنند، به روزرسانی جدید ویژگی‌های جدیدی را با خود به همراه دارد، که می‌توان به تغییرات از جمله ایموجی‌های جدید ، هوش مصنوعی دوربین ، حالت تاریک بهبود یافته ، رابط کاربری UI و موارد دیگر معرفی شده اشاره کرد.


به روزرسانی Android 10 برای Galaxy A70s سامسونگ

سامسونگ پیش از این Galaxy A70s را با برخی از ویژگی های قرض گرفته شده از UI 2.0 به روز کرده بود ، از جمله می‌توان به ضبط صفحه داخلی ، شخصی سازی دکمه خاموش / روشن و لینک به ویندوز اشاره کرد.

انتظار می رود سامسونگ به روزرسانی اندروید 10 را برای ترکیب باقی مانده خود در اختیار بگیرد، در حالی که پیش بینی می‌شود دامنه Galaxy A70s به روزرسانی را در سایر کشورها به ترتیب دریافت کند ، Galaxy A50s ماه گذشته این به‌روزرسانی را دریافت کرده و همچنین سامسونگ روز گذشته نسخه جدید بروزرسانی گلکسی A70 را آغاز کرد.



سامسونگ ماه گذشته Galaxy A71 را راه اندازی کرد، این گوشی هوشمند Android 10 را با پوسته One UI 2.0 در سیستم عامل اجرا می‌کند، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-O با رزولوشن 2،400 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 20: 9 بهره می برد، این نیرو از یک هسته هشت هسته ای Snapdragon 730 SoC با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین چهارگانه عقب شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک لنز 12 مگاپیکسلی ultrawide ، حسگر عمق 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد، میان رده جدید سامسونگ از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25W بهره می‌برد و از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برخوردار است، گزینه های اتصال این دستگاه شامل 4G VoLTE ، GPS ، بلوتوث ، Wi-Fi و یک اتصال دهنده USB Type-C است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.