معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بااشاره به اینکه ظرفیت فروشگاه‌ها در راستای تأمین ارزاق مردم تا ۶ ماه آینده تامین شده است، گفت:مردم جهت خرید مایحتاح به فروشگاه‌ها هجوم نبرند.

مردم جهت خریدمایحتاح به فروشگاه‌ها هجوم نبرند

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی عصر شنبه در جلسه با واحدهای صنفی و اتحادیه‌های مختلف استان تهران ضمن تکذیب کمبود کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها اظهار داشت: ارزاق به اندازه نیاز شهروندان در فروشگاه‌ها ذخیره سازی شده و هیچ کمبود و کاستی وجود ندارد.

وی سپس تصریح کرد: بنا بر اعلام واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها تا ۶ ماه آینده تمام ظرفیت فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی در راستای تأمین ارزاق مردم حفظ شده و نیازی به تزریق مجدد نیست.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران همچنین با اشاره به انتشار خبر مسدود شدن مرزها افزود: این گونه اخبار سبب تشویش افکار عمومی می‌شود که چند روزی به مسائل مختلف دامن می‌زنند لذا از مردم تقاضا داریم که اخبار را صرفاً از مراجع قانونی و صدا و سیما پیگیری کنند.

گودرزی ضمن هشدار به مردم جهت اجتناب از ترددهای غیرضروری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ساعات فعالیت فروشگاه‌ها مردم برای خرید مایحتاح خود به فروشگاه‌ها هجوم نبرند و همواره در رعایت نکات بهداشتی تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.