استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت توصیه‌های بهداشتی، اعلام کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، این استان در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ پذیرای زائران بارگاه منور رضوی و مسافران در سراسر استان نخواهد بود.

اطلاعیه استانداری خراسان‌رضوی درباره نبود امکان میزبانی از زائران در تعطیلات نوروز ۹۹

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران؛ با عنایت به اینکه سلامت مردم در صدر اولویت‌های دولت قرار دارد و از آنجا که بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هرگونه تجمع زمینه شیوع‌هرچه بیشتر ویروس کرونا را فراهم می‌کند، به استحضار می‌رساند برابر مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در ایام تعطیلات پیش‌رو، هیچ یک از اماکن اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، کمپ‌ها، خانه مسافرها و... امکان خدمت‌رسانی به زائران و مسافران را نخواهند داشت.

با توجه به اعلام لغو سفر مقام معظم رهبری توسط دفتر معظم له و برگزار نشدن مراسم سخنرانی نوروزی معظم له در جوار بارگاه منور رضوی، توصیه می‌شود دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیه السلام از طریق رسانه ملی و فضای مجازی، در لحظات تحویل سال جدید، با آستان منور امام رضا علیه السلام ارتباط برقرار کنند.

در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به مجاوران بارگاه منور رضوی هم تاکید می‌شود که از هرگونه تردد غیرضروری در سطح استان و شهر مشهد مقدس خودداری نموده و برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر را به صورت غیرحضوری دنبال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.