بنا بر اعلام پزشک کاخ سفید، نتیجه تست کرونای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منفی بوده است.

 پزشک کاخ سفید: تست ویروس کرونای ترامپ منفی است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه الجزیره قطر، پزشک کاخ سفید می‌گوید که نتایج آزمایشات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان می‌دهد که وی به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که طی روزهای اخیر با چندین فرد مبتلا به کرونا از نزدیک دیدار داشته و حتی در کنار تعدادی از آنها شام خورده است، روز شنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید اذعان کرد که به‌تازگی آزمایش کرونا داده است.

دونالد ترامپ که در کنار اعضای کارگروه ویژه مبارزه با ویروس کرونا در آمریکا با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، گفت: «همان‌طور که دیروز گفتم که آزمایش کرونا خواهم داد، به‌تازگی این آزمایش را داده‌ام.»

وی افزود: «نمی‌دانم نتیجه این آزمایش چه وقت مشخص خواهد شد؛ یک روز یا دو روز دیگر. در هر صورت باید این آزمایش را می‌دادم.»

روز پنج‌شنبه رسانه‌ها از مثبت اعلام شدن تست کرونای «فابیو واین‌گارتن» مسئول ارتباطات و رسانه نهاد ریاست جمهوری برزیل که به‌همراه «جیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با وی دیدار کرده بود، خبر دادند.

منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 50 نفر خبر دادند.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشرشده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا، تاکنون 2340 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در پی تشدید بحران کرونا در آمریکا طی روزهای اخیر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر جمعه به‌وقت محلی در راستای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در این کشور حالت اضطراری ملی اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.