رییس مجلس شورای اسلامی به منظور اطلاع از اقدامات و برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته در خراسان رضوی در زمینه مقابله با کرونا با استاندار این استان تماس تلفنی گرفت.

تماس تلفنی رییس مجلس با استاندار خراسان رضوی درباره کرونا

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی در این تماس تلفنی با علیرضا رزم‌حسینی، از آخرین اقدامات انجام گرفته شده در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در مشهد مقدس و دیگر شهرستان‌های استان مطلع شد

رییس قوه مقننه در این تماس تلفنی از اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی و کادر درمانی به خاطر اتخاذ تصمیم های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

لاریجانی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان خراسان رضوی تاکید کرد.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم در این تماس تلفنی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی ها در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح استان ارائه کرد.

براساس آخرین آمار رسمی با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید که ۳۵۴ نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۱۴ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ها و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.