مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۸ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به بیش از ۱۸۰۰ نفر رسیده است.

۳۶۸ نفر؛ تعداد قربانیان تازه کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین،‌ ایتالیا روز یکشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۸ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بر این اساس شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۸۰۹ نفر رسیده است.

مقامات ایتالیایی همچنین اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۹۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا اعلام شده و مجموع مبتلایان به این ویروس در ایتالیا به ۲۴ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تنها در منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا که مرکز شیوع ویروس در این کشور به شمار می‌آید ۲۵۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

تاکنون ۲۳۳۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبود یافته‌اند. 

شدت فراگیری کرونا در ایتالیا به حدی است که دولت این کشور از چند روز پیش در سرتاسر ایتالیا قرنطینه عمومی برقرار کرده و مردم را از حضور غیرموجه در خیابان‌ها منع کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا در اروپا، این قاره را مرکز تازه شیوع این ویروس توصیف کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.