مرتضی رمضانی یکی از همشهریانی است که در این شرایط به فکر هموطن خود است و کرایه این روزهای واحدهای تجاری خود را به مستاجرانش بخشیده است.

بخشش کرایه اسفند ماه یک واحد تجاری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، کرونا که به ایران آمد، این پویشها و هشتگ‌ها بودند که هم‌راستا با کرونا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شدند و امید را به دل همه تزریق کردند.

در این میان پویش‌های «بخشش اجاره» امید را به دل مستاجرانی که اجاره بهای خانه و مغازهاش به خاطر کرونا، عقب افتاده بود، بیشتر به چشم آمد، مستاجرانی که به خاطر کرونا مغازه‌هایشان بسته شده بود و نگران اجاره بهای ماهانه شان بودند.

مرتضی رمضانی یکی از همشهریانی است که در این شرایط به فکر همشهریان خود است و کرایه این روزهای واحدهای تجاری خود را به مستاجرانش بخشیده است.

وی با اشاره به وضعیت موجود و لزوم ماندن افراد در منزل اظهار کرد: با توجه به اینکه در این شرایط نان آور خانواده در فشار است و باید در منزل بماند، بنابراین هر کدام از ما باید کاری انجام دهیم.

وی گفت: کار خداپسندانه‌ای است که نه تنها بنده، بلکه همه باید این کار را انجام دهیم و در این شرایط هوای هم را داشته باشیم، چراکه چنانچه ما کاری انجام دهیم خدا هم ۱۰۰ برابر آن را به ما می‌دهد.

اما او تنها صاحب مغازه‌ای نیست که در روزهای کرونایی، هوای مستاجرانش را دارد. بسیاری از صاحبخانه‌ها هم اجاره بهای مستاجرشان را بخشیدهاند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.