دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۲۳۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی جان باخته‌اند.

۲۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی جان باختند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی‌اصغر انجیدنی افزود: تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده، ۴۳ نفر  گزارش شده است.

وی ادامه داد: امروز به دلیل نرسیدن جواب آزمایش‌ها تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی اعلام نشده است که بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۶۸ نفر در این استان مبتلا به ویروس کرونا هستند.

وی گفت: از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۶  اسفند سه هزار و ۱۶۲ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۲۴۴ نفر افزایش یافته است.

دکتر انجیدنی افزود: در این مدت یک هزار و ۹۴۱ نفر از شهروندان خراسانی مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون یک هزار و ۳۰ نفر آنها بهبود یافته و به منزل رفته‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.