تیزر ویدئویی Huawei P40 که قرار است هفته آینده به صورت رسمی عرضه شود، منتشر شد.

تیزر ویدئویی سری "Huawei P40" منتشر شد +ویدئو

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری Huawei P40 قرار است اواخر هفته آینده روانه بازار شود و این شرکت هم اکنون اولین تیزر رسمی ویدیوی را برای خانواده پرچمداران جدید خود منتشر کرده است.

هوآوی ویدئویی را برای Weibo و توسعه دهندگان دیگر ارسال کرده و چند ویژگی مختصر از سری P40 را بیان کرده است، این کلیپ ویژگی های دوربین که قبلاً مشخص شده ، یک دکمه جانبی ( خاموش/ روشن یا حجم صدا احتمالی) و یک صفحه خمیده زیبا را به ما نشان می دهد، کاربرانی که امیدوار بودند جزئیات رسمی بیشتری منتشر شود ناامید خواهند شد، اما می توانید کلیپ زیر را مشاهده کنید:



خوشبختانه ، ایوان بلس ، پیشکسوت قابل اعتماد در این عرصه ، در توییتر تصویری منتشر کرد که اطلاعات ظاهری بیشتری را از این پرچمدار نشان می دهد، این تصویر رنگ آبی را هم که حرف و حدیث هایی در مورد آن بود را نشان می دهد.



به نظر می رسد که این تصویر سه مدل مختلف را نشان می دهد که یک مدل سه دوربین ارائه می دهد ، دیگری ارائه دهنده چهار دوربین و نوع سوم ارائه دهنده پنج دوربین است. احتمالاً این دستگاه ها به ترتیب Huawei P40 ، P40 Pro و P40 Pro Premium Edition استاندارد هستند.

ما انتظار داریم حداقل یک چیپست Kirin 990 ، یک دوربین پشتی اصلی / دوربین عریض / تله فوتو و به همراه دوربین اضافه دیگری برای مدلهای گرانتر مشاهده کنیم، سایر احتمالات گفته شده به دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی با فیلتر RYYB و همچنین یک دوربین فوق العاده عریض 40 مگاپیکسلی وام گرفته شده از Mate 30 Pro اشاره دارد. اما با راه اندازی رسمی این گوشی هوشمند در هفته آینده ، لازم نیست مدت طولانی صبر کنیم تا مشخصات آن را تأیید کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.