فرمانده سپاه سرخس گفت: روزانه ۲ هزار ماسک توسط جهادگران سلامت سرخس تولید و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر سرخس توزیع می‌شود.

سپاه پای کار مبارزه با کرونا در خراسان رضوی / روزانه ۲ هزار ماسک در سرخس تولید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عیسی صفری با اشاره به تشکیل حرکت مردمی «جهادگران سلامت» برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان سرخس اظهار داشت: برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به رفع دغدغه‌های مردم شریف شهرستان سرخس در اولین گام توسط حرکت مردمی جهادگران سلامت خط تولید «ماسک» در این شهرستان مرزی راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: سپاه، قرارگاه جهادی برکت، قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس، تولیدی مهرگستر یادگار، گروه جهادی شهید حسین امیری نژاد و گروه جهادی شهید تندگویان با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کار تولید ماسک را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی تولید ۶۰ هزار ماسک در دستور کار جهادگران سلامت سرخس است، افزود: روزانه ۲ هزار ماسک توسط جهادگران سلامت سرخس تولید و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر سرخس توزیع می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه تمامی مواد اولیه تولید این ماسک‌ها خریداری شده است، عنوان کرد: این ماسک‌ها پس از تولید به فروشگاه‌های «اتکا» واقع در بلوار پاسداران و فروشگاه «کوثر» واقع در خیابان ثارالله برای توزیع میان مردم تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: توزیع ماسک از ۲۴ اسفندماه ۹۸ در فروشگاه‌های محل عرضه آغاز شده و مردم شریف شهرستان سرخس می‌توانند این ماسک‌ها را در بسته‌های چهارتایی و با قیمت هر بسته ۲ هزار تومان خریداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تولید روزانه ماسک از ۲ هزار عدد پیش‌بینی‌شده بیشتر باشد و نوبت‌های کاری جهادگران سلامت تقویت شود، مابقی اضافه‌تولید به اداره صمت شهرستان برای عرضه در داروخانه‌ها تحویل می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.