سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی هم اکنون به ریاست علی لاریجانی در حال برگزاری است.

نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی در حال برگزاری است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست آزمایشی مجلس به صورت دیجیتالی هم اکنون به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و نمایندگان از طریق فضای مجازی با گرفتن نوبت در حال طرح مطالب موردنظر خود هستند.

وی افزود: بیشتر مطالبی که توسط نمایندگان تاکنون در این جلسه مطرح شده پیرامون موضوع کرونا و وضعیت استان‌ها و شهرستان‌هایشان در ارتباط با این بیماری و ویروس است و گزارشاتی را در این باره ارائه می‌دهند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان نظرات خود در مورد نواقصی که درباره گرفتن نوبت، کیفیت تصویر و ... در ارتباط با برگزاری این نشست وجود دارد را هم مطرح می‌کنند تا در جلسات رسمی که بنا است به این شکل برگزار شود رفع شود.

عباسی خاطرنشان کرد: نشست دیجیتالی و دو سویه مجلس به این شکل برگزار می‌شود که اعضای هیأت رئیسه در جایگاه همیشگی خود در صحن مجلس قرار دارند و نمایندگان دیگر از طریق سیم‌کارت و تبلت‌شان در فضای مجازی می‌توانند در صحن حاضر شوند و حضور خود را از این طریق در صحن اعلام کنند که این کار به دنبال شیوع ویروس کرونا و در شرایط خاص پیش آمده و به منظور جلوگیری از شیوع آن در صحن مجلس و رعایت موارد بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.