کمپانی های آمازون و نتفلیکس فیلمبرداری سریال‌های خود را متوقف کردند؛ اما سریالی که توانست از این بحران جان سالم به در ببرد کدام سریال است؟

کرونا کدام سریال های خارجی را متوقف کرد؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، در ادامه توقف دیگر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کمپانی آمازون فیلمبردای سریال مورد انتظار خود یعنی «ارباب حلقه‌ها» را متوقف کرد.

این سریال که معادل 1 میلیارد دلار برای این کمپانی هزینه برداشته و در حال فیلمبرداری در نیوزیلند است فعلاً به مدت دو هفته فیلمبرداری نمی‌شود.

هالیوود , نتفلیکس , سینمای جهان , ویروس کرونا ,

نمایی از فیلم ارباب حلقه‌ها

همینطور از دیگر سریال‌های موفقی که قرار بر ادامه ساخت آن بود باید به «دستیار ندیمه» اشاره کرد. این سریال که از شبکه hulu پخش شده بود توانست در جشنواره امی جایزه بهترین بازیگر زن را برای خود کند.

اما سریال مهم دیگری که از بدو انتشار خود مورد استقبال قرار گرفت سریال witcher بود که فیلمبرداری این پروژه نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. فیلمبرداری فصل دوم این سریال فانتزی با بازی «هنری کویل» از امروز به مدت دو هفته لغو می‌شود. 

همینطور دیگر سریال‌هایی که تولیدشان متوقف شده است باید به «لوکی» و «وانداویژن» از استودیوی مارول اشاره کرد. شبکه‌ی استارز هم اعلام کرده است که تولید اسپین‌آف‌های سریال «قدرت» را در نیویورک دست کم به مدت یک هفته متوقف می‌کند. 

تولید فیلم ابرقهرمانی «سامری» (Samaritan) با بازی «سیلوستر استالونه» هم به حالت تعلیق درآمده است. فیلمبرداری این پروژه در آتلانتا، جورجیا در حال پیشرفت بود. این تریلر ابرقهرمانی را «جولیوس آوری» کارگردان «اورلرد» (Overlord) با فیلمنامه‌ «براگی شات» و بازنویسی «مارک ال. اسمیت» و «زن پن» «چاک مک‌لین» کارگردانی می‌کند. داستان فیلم در مورد پسر جوانی است که توانایی‌های ابرقهرمانی‌ خود را کشف می‌کند.

علاوه بر این، فیلمبرداری پروژه‌ی اسپانیایی زبان «رقابت رسمی» (Competencia Oficial) «پنه‌لوپه‌ کروز» و «آنتونیو باندراس» که قرار بود از ماه آینده در اسپانیا جلوی دوربین برود لغو شده است. 

اما در میان تمام سریال‌هایی که تا پایان سال هوادارانشان انتظارشان را می‌کشیدند و توانستند از بحران کرونا جان سالم ببرند و قبل از آغاز شیوع کار خود را تمام کنند، قطعاً باید از سریال WESTWORLD نام برد که امروز اولین قسمت آن در رسانه‌های داخلی منتشر شد و توانست مخاطبین سینمادوست جهان را در خانه‌ها بیشتر ماندگار کند. با توجه به انتشار هفته‌ای این سریال از شبکه HBO این شبکه از خوش‌شانس‌ترین شبکه‌های خارجی است که مخاطبینش را از دست نمی‌دهد و دیگر علاقه‌مندان دنیای تصویر می‌توانند در نبود سریال‌های محبوب خود به سراغ این شبکه بیایند.

هالیوود , نتفلیکس , سینمای جهان , ویروس کرونا ,

پوستر فصل سوم وستورلد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.