دستگاه جدید موتورولا ریزر برای رقابت در بازار گوشی های هوشمند تاشو راه اندازی شد.

گوشی هوشمند Motorola razr با صفحه نمایش تاشو ۶.۲ اینچی عرضه شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در نوامبر سال ۲۰۱۹ ، موتورولا گوشی هوشمند razor را با صفحه نمایش تاشو راه اندازی کرد، این دستگاه یک به روزرسانی مدرن برای گوشی هوشمند پر کاربرد محبوب Moto Razr بود که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد.

گوشی هوشمند razip flip دارای صفحه نمایش تاشو P-OLED است که نسبت ابعاد بالایی را ارائه می دهد. این نمایشگر دارای صفحه نمایش دوم است که می تواند برای بررسی اعلان ها استفاده شود و دوربین اصلی گوشی برای گرفتن عکس های روشن تر در شرایط روشنایی کم بهینه شده است.

مشخصات و ویژگی های موتورولا ریزر
 

موتورولا برای بررسی اعلان ها از یک صفحه نمایش خارجی ثانویه استفاده می کند

صفحه نمایش p-OLED موتورولا ریزر به نسبت ۶.۲ اینچ اندازه گیری می شود، نسبت ابعادی بلند از ۲۱: ۹ دارد و رزولوشن ۲،۱۴۲ x ۸۷۶ پیکسل را ارائه می دهد. این نمایشگر دارای شکافی است که دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دیافراگم f / ۲.۰ است و لبه پایینی بزرگ دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت خازنی است.

برای بازو بسته کردن این گوشی هوشمند تاشو ، جنس لولا از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در زیر صفحه قرار دارد، این دستگاه دارای روکش مقاوم در برابر پاشش آب است.

در صورت باز شدن کامل ، اندازه گیری دستگاه برابر با ۹۴.۵ ۷۱ ۷۱.۹۵ x ۱۴.۰۶mm است. صفحه نمایش Quick View که می تواند هنگام بسته بودن دستگاه مشاهده شود ، ۲.۶۹ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۸۰۰ × ۶۰۰ پیکسل است.

صفحه نمایش Quick View توسط Google Assistant برای پاسخ سریع به پیام های دریافتی تولید شده است و محتوای صفحه نمایش قابل انعطاف می تواند به صفحه نمایش بیرونی و برعکس منتقل شود.

پلتفرم این دستگاه از Snapdragon ۷۱۰ گوشی razor Motorola به همراه ۶ گیگابایت رم بهره می برد و حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی Android ۹ Pie را اجرا می کند و دارای چند مورد اضافی از جمله حالت ریزر تاشو می باشد که باعث زیبایی و ظاهری بیشتری از گوشی هوشمند قبلی Moto می شود.

در زیر صفحه نمایش گوشی هوشمند موتورولا ، یک لنز اولیه دوربین به کمک دو فلش LED مجهز به ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۷ وجود دارد که همراه با ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار Dual Pixel ، فوکوس خودکار لیزر ، Night Vision و EIS است.

این گوشی هوشمند نیز دارای یک باتری ۲،۵۱۰ میلی آمپری است که با فناوری شارژ سریع ۱۵W TurboPower همراه است. از ویژگی های دیگر در ریزر جدید می توان به شکاف e-SIM ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC و USB-C اشاره کرد. این گوشی شارژ بی سیم ، شکاف کارت جک صوتی ۳/۵ میلی متری یا کارت حافظه کارت OrmicroSD را ارائه نمی دهد.

قیمت گوشی Motorola razr

موتورولا ریزر با برچسب قیمت ۱،۲۴،۹۹۹ روپیه به هند وارد شده است و در یک رنگ جدید مشکی عرضه می شود، این گوشی در یک جعبه ویژه که شامل هدفون، کابل Type-C و جک ۳.۵ میلی متری است ، بسته بندی شده است.

موتورولا ریزر تاشو در حال حاضر برای پیش خرید موجود است و از ۲ آوریل از طریق Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.