همدان _ رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: از سالمندان به عنوان الگوی جامعه دعوت می کنم که به پویش" نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" بپیوندند.

سالمندان به پویش «نوروز ۹۹  نوروز کتابخوانی» بپیوندند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ،کامران گردان ریاست شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از بهترین کارهایی که در ایام قرنطیه خانگی می توان انجام داد کتاب خواندن است و از همه افراد جامعه به خصوص سالمندان و بیماران نارحتی ریوی و قلبی می خواهم به این پویش که به همت شهرداری منطقه یک همدان صورت پذیرفته است بپیوندند و از آن حمایت کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه که در شرایط قرنطیه خانگی قرار داریم و ایام نوروز هم کارمندان و ادرات تعطیل  هستند بهترین فرصت است که از اوقات فراغت خود استفاده بهینه کنیم و کتاب بخوانیم، توصیه ی من به همه ی افراد جامعه این که است که کتاب و کتاب خوانی را اولویت خود قرار دهند و  مطالعه کنند.
گردان با اشاره به اینکه سالمندان و بزرگ تر ها الگوی رفتاری دیگر افراد خانواده هستند مطرح کرد: با توجه به اینکه این قشر بیشتر در معرض خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا هستند از آن ها میخواهم که در خانه بمانند و از شیوع این بیماری جلوگیری کنند ، هم چنین برای تقویت حافظه خود از آن ها میخواهم که به طرح پیونند و از مزایای این طرح استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.