هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار تومان است.

قیمت دلار، قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۲/۲۸

قدس آنلاین؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۵ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۰۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۰۳ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۸۰ تومان، یورو  ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴  هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.