سیمای خراسان رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با توجه به روزهای پایانی ماه پرفیض رجب و در راستای فراهم آوردن بستر زیارت حرم مطهر با استفاده از ظرفیت رسانه‌ ملی، ویژه برنامه «نورالهدی» را بطور زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی هر روز بر روی شبکه استانی می‌برد.

زیارت روزانه بارگاه منور امام رضا(ع) با ویژه برنامه «نورالهدی» سیمای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام و المسلمین علی محمد کاظمیان پور تهیه کننده ویژه برنامه «نور الهدی»  با بیان اینکه هر روز ویژه برنامه «نور الهدی» پیش از نماز مغرب و عشاء از شبکه استانی خراسان رضوی به صورت زنده بر روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: این ویژه برنامه هر روز به صورت مستقیم از استودیو صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۷:۱۵ بر روی آنتن می‌رود و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز ۲۸ اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء رأس ساعت ۱۸:۱۵ زیارت امین الله با صوت دلنشین  مداح اهل بیت(ع) «امیر عارف» به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شود تا زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) دل خود را به پنجره فولاد این امام همام گره بزنند.

تهیه کننده ویژه برنامه نور الهدی اضافه کرد: همچنین بعد از قرائت زیارت امین‌الله، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهیان» به عنوان کارشناسی مسائل مذهبی با موضوع زیارت از راه دور به ایراد سخنرانی می‌پردازد و علاوه بر این شکیات به وجود آمده درباره بسته شدن حرم امام رضا(ع) را پاسخ می‌دهد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه استانی به تماشای این برنامه بپردازند.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه کاری مشترک از مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی و صدا و سیمای استان خراسان رضوی است که هر روز از شبکه استانی به صورت زنده از حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) پخش می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.