مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با هماهنگی و مشورت مسوولان استانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان نمازگزاران، نماز جمعه روز اول فروردین سال جدید در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی همانند سه هفته اخیر برگزار نخواهد شد.

نماز جمعه اول فروردین در خراسان رضوی برگزار نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام کاظم (ع) و طلب آمرزش برای جانباختگان ویروس کووید ۱۹ و آرزوی شفای کامل همه‌ بیماران افزود: نظر به تاکید آموزه های دینی بر حفظ و سلامتی جسم و جان و باتوجه به دریافت گزارشات تخصصی مسوولان بهداشت و درمان مبنی بر عدم برگزاری هرگونه اجتماع مخاطره انگیز، همگام با مسوولان استانی نماز جمعه‌ اول فروردین ماه سال ۹۹ در پایگاه های نماز جمعه استان برگزار نمی‌گردد.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی مراکز استان‌ها را تعطیل و در ارتباط با چگونگی برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها، بخش‌ها و دیگر شهرها تصمیم‌گیری را به کمیته‌ای مرکب از نماینده ولی فقیه و مسوولان بهداشتی هر استان و استانداران واگذار کرده است.

وی گفت: امیدواریم به یمن وجود امام زمان (عج) و دعای خالصانه‌ مومنان و رعایت توصیه های بهداشتی هرچه زودتر شاهد برچیده شدن آفات و بلیات از سر همه بشریت و ایران اسلامی باشیم.

پیش از این هم نماز جمعه روزهای نهم، شانزدهم و ۲۳ اسفند ماه در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.