مطالبات سال ۹۷ مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی به جز طلب ماه اسفند داروخانه های غیر دانشگاهی در این سال پرداخت شد.

بیمه سلامت خراسان رضوی مطالبات سال ۹۷ مراکز درمانی را پرداخت کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: امروز یک هزار و ۲۲۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال از مطالبات سال گذشته مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان  پرداخت شد.
دکتر محمد حسین برادران افزود: روز گذشته نیز یک هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان رضوی پرداخت شد که یک هزار و ۲۲۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال آن مربوط به سال ۹۷ بود.
وی ادامه داد: ۲۴۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از این مبلغ جهت تسویه بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در سال ۱۳۹۸ بوده است.
وی تعداد موسسات طرف قرارداد این بیمه را در این استان شامل پزشکان، داروخانه‌ها، دندانپزشکان، بیمارستان‌ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی چهار هزار و ۵۵۵ مورد اعلام کرد.  
برادران گفت: سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی معادل ۵۳ درصد جمعیت این استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار به آنها خدمات رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.